Menu
Tablet menu

Apogee Ensemble Thunderbolt™ with Waves Bundle

Informacje

30 IN x34 OUT Thunderbolt 2 Audio Interfacewith Waves Gold Plugin Bundle

Apogee Ensemble Thunderbolt™

Nowy Apogee Ensemble to pierwszy interfejs audio Thunderbolt 2, który zapewnia najniższą latencję, najwyższą jakość dźwięku, oraz najbardziej rozbudowane funkcje nagraniowe – wszystko w jednym urządzeniu. Ensemble zawiera 8 przedwzmacniaczy mikrofonowych ze stopniową regulacją Advanced Stepped Gain, funkcje kontrolera odsłuchów z opcją talkback, wejścia/wyjścia gitarowe na przednim panelu, dwa wyjścia mikrofonowe – łącznie 30x34 wejść/wyjść cyfrowych. Uznane rozwiązania i zupełnie nowe funkcje połączono z banalnie prostym interfejsem. Ensemble to potężne narzędzie, które pozwoli Ci w pełni wykorzystać Twoją kreatywność.

Waves Gold Plugin Bundle Included

Audio professionals and artists have chosen Apogee and Waves products to make countless hit recordings. Now when you buy Apogee Ensemble, you also get the industry’s most popular plugin bundle, Waves Gold (an $800 value). These industry standard tools for recording, mixing and mastering audio offer everything you need to complete your project on Mac, no matter what recording software you use.

Waves plugins are incredibly CPU efficient, allowing you to harness the power of your Mac to run more plugins at lower buffer sizes while still maintaining low latency monitoring through Ensemble. Apogee’s measurably superior mic preamps and transparent AD/DA conversion lets you get the best possible quality from your Waves plugins. With an open native platform and recording software like Logic Pro X, you are free to expand your studio capabilities by adding more plugins from any manufacturer.

W 2007 roku swoją premierę miał pierwszy Ensemble. Jego ogromne możliwości, jakość dźwięku, prostota obsługi i stosunek ceny do jakości wyznaczyły nowe standardy dla interfejsów studyjnych. Ensemble zdobył prestiżową nagrodę TEC Award w kategorii Digital Audio Technology i stał się ulubionym interfejsem dla tysięcy producentów, realizatorów i muzyków. Teraz Apogee prezentuje kolejną generację swojej technologii, korzystając z 30 lat doświadczeń i wykorzystując najnowsze rozwiązania w dziedzinie cyfrowego dźwięku.

* Produkty Apogee są produkowane w U.S.A. z podzespołów pochodzących ze Stanów Zjednoczonych oraz innych krajów.

Jakość Apogee

Możliwości Thunderbolt.

Z połączenia innowacji, uznanych rozwiązań, oraz potęgi technologii Thunderbolt powstał zupełnie nowy Ensemble - osobisty interfejs studyjny, który definiuje standardy na nowo.
Kluczowe funkcje
  • 8 przedwzmacniaczy mikrofonowych ze stopniową regulacją wzmocnienia do 75 dB (obwód Advanced Stepped Gain)
  • Złącze Thunderbolt gwarantuje minimalną latencję (wysłanie i odbiór sygnału w 1.1 ms z Logic Pro X)
  • Wejścia/wyjścia gitarowe na panelu przednim; wejścia JFET klasy A; wyjścia Re-amp o podwójnym trybie pracy
  • Funkcja rozmowy (talkback) z wbudowanym mikrofonem i przyciskiem do obsługi
  • 2 wyjścia słuchawkowe PurePower
  • 10 wejść analogowych z opcją niezależnego przypisania
  • 16 wyjść analogowych - doskonała jakość konwersji od Apogee
  • Core Audio optimized DMA engine frees up Mac CPU for plugins and software instruments
  • Silnik DMA zoptymalizowany do pracy z Core Audio – wolne zasoby procesora w Macu są wykorzystywane przez wtyczki i instrumenty wirtualne
Wejścia i wyjścia gitarowe

Podłącz swoje gitary i inne instrumenty bezpośrednio do Ensemble za pomocą dwóch wejść ¼” na panelu przednim.

Wejścia analogowe

W Ensemble znajdują się 4 wejścia Combo (XLR lub ¼”) oraz 4 wejścia XLR, które pozwalają na podłączenie łącznie 8 mikrofonów lub zestawu instrumentów, zewnętrznych preampów mikrofonowych i innych urządzeń analogowych.

Wyjścia analogowe

W Ensemble znajdują się 2 zbalansowane wyjścia monitorowe (złącza ¼” TRS) oraz 8 zbalansowanych wyjść liniowych (jedno 25-pinowe złącze D-Sub).

Wyjścia słuchawkowe

Niezależne wyjścia umieszczone na panelu przednim są wyposażone w układy dyskretnych tranzystorów znane ze wzmacniaczy mocy – i mają więcej mocy niż kiedykolwiek.

Wbudowany mikrofon

W Ensemble znajduje się wysokiej jakości mikrofon znany z Apogee ONE dla iPada i Maca. Możesz w dowolnej chwili nagrać coś, co przyszło Ci do głowy, zachować dźwiękowy zapis sesji lub stworzyć „ścianę dźwięku” nagrywając perkusję. Jednak przede wszystkim wbudowany mikrofon przyda się do komunikacji (Talkback).

Inserty analogowe

Wejścia analogowe 1 i 2 pozwalają na włączenie urządzenia pomiędzy przedwzmacniacz mikrofonowy Ensemble a konwerter analogowo-cyfrowy. To wygodny sposób na dodanie do toru nagraniowego Twojego ulubionego kompresora lub korektora, w trybie mono lub jako para stereo, z osobnymi gniazdami wysyłki i powrotu dla każdego kanału (zbalansowane, ¼”).

Wejścia/wyjścia cyfrowe

Centralną częścią Twojego systemu jest 18 cyfrowych wejść/wyjść, dostępnych w formatach ADAT, SMUX (optyczne) oraz S/PDIF (optyczne/współosiowe). Pozwolą na łatwe podłączenie ekspanderów, syntezatorów i efektów cyfrowych.

Zegar World Clock

W Ensemble znajduje się wejście oraz wyjście World Clock do synchronizacji z pozostałymi urządzeniami. Używaj Ensemble jako zegara referencyjnego (master clock) i przekonaj się o przewadze technologii Apogee.

Wydajność Thunderbolt

Ensemble wykorzystuje pełen potencjał Thunderbolt 2: najniższą latencję, wyjątkową wydajność CPU, 2 porty umożliwiające rozbudowę systemu oraz prawdziwy przełom – odtwarzanie z jakością 32-bit

Interfejs audio o najniższej latencji

Opatentowany sterownik Thunderbolt opracowany dla Ensemble został stworzony specjalnie na potrzeby systemu Mac OS X Mavericks – efektem jest niesamowita wydajność. Latencja osiąga niewiarygodnie niski poziom 1.1 ms* na wysłanie i powrót sygnału. Dzięki temu monitoring może by prowadzony za pomocą DAW, włączając wtyczki, co upraszcza tryb pracy i pozwala wykorzystać moc obliczeniową Maca. Nawet jeśli procesor sygnałowy wymaga ustawienia większego bufora, minimalna latencja Ensemble sprawia, że nie trzeba już dokonywać wyboru pomiędzy mocą i szybkością.
Aby umożliwić różne tryby pracy, Ensemble oferuje opcję monitoringu bezpośredniego za pomocą aplikacji Apogee Maestro, z latencją 0.6 ms.

* Logic Pro X, częstotliwość próbkowania 96kHz / bufor 32 próbki

Maksymalna prędkość, minimalne obciążenie procesora

Dwa innowacyjne rozwiązania zastosowane w sterowniku Ensemble pozwalają na osiągnięcie maksymalnej wydajności połączenia: ścieżka sygnału od wyjścia DAW do przetwornika ESS DAC ma jakość 32-bit, a silnik DMA (Direct Memory Access) pozwala na bezpośredni zapis i odczyt danych w pamięci Maca, niezależnie od dostępnej mocy procesora.

Dzięki zastosowaniu w układach scalonych bezpośredniego dostępu do pamięci (DMA), Ensemble odczytuje dane dźwiękowe wprost z pamięci Twojego Maca w formacie 32-bit, osiągając niesamowitą wydajność. Takie rozwiązanie pozwala na przetworzenie ogromnej ilości danych w bardzo krótkim czasie, z niewielkim obciążeniem procesora Maca, a do konwertera cyfrowo-analogowego dostarczany jest sygnał o najwyższej możliwej jakości. Korzyści są oczywiste: niższa latencja, wolna moc obliczeniowa dla wtyczek, oraz wyjątkowo czyste brzmienie.

Rozszerzanie systemu

Technologia Thunderbolt stworzona przez Intel umożliwia podłączenie do komputera Mac wielu urządzeń, zapewniając bardzo wysoką szybkość połączenia. W Ensemble znajdują się dwa porty Thunderbolt 2 – pozwalają na podłączenie macierzy dyskowej, rejestratorów wideo, czy monitorów Thunderbolt które oferują rozdzielczość do 4K przy wykorzystaniu pojedynczego gniazda.

Jakość dźwięku

Przewaga Apogee

Różnica, którą usłyszysz

Apogee to lider na rynku cyfrowych technologii nagrywania dźwięku, działający już ponad 25 lat, zdobywca wielu nagród. Profesjonaliści z całego świata wybierają produkty Apogee: Duet, Quartet, pierwszy Ensemble czy Symphony I/O odegrały kluczową rolę przy tworzeniu wielu nagrań nagrodzonych Grammy i Oscarami. Apogee od ponad dwóch dekad wyznacza standardy dla profesjonalnych nagrań. Ensemble wyrósł z tej tradycji.
Od preampów mikrofonowych po konwertery AD/DA – Ensemble to majstersztyk zbudowany z najlepszych technologii Apogee. Podzespoły starannie dobrano opierając się na testach odsłuchowych. Obwody projektowano aby osiągnąć jak najwyższą wydajność. Inżynierowie z Apogee stworzyli Ensemble po to, abyś usłyszał różnicę.

Słyszalnie lepsza konwersja A/D

Sekcja konwertera analogowo-cyfrowego została udoskonalona w porównaniu do produktów poprzedniej generacji jak Duet i Quartet. Nowe Ensemble to szerszy zakres dynamiki, niższy poziom zniekształceń i niemal całkowity brak szumów.

Preampy mikrofonowe z dynamiczną optymalizacją

W Ensemble znajduje się 8 przedwzmacniaczy mikrofonowych wyposażonych w unikalną technologię krokowej regulacji wzmocnienia Apogee Advanced Stepped Gain. Układ jest dynamicznie optymalizowany tak, aby osiągnąć maksymalną przepustowość oraz najniższy poziom zakłóceń i szumów przy imponującym zakresie wzmocnienia: od 0 do 75 dB. Potężne bębny, dynamiczny wokal czy delikatne smyczki – każde Twoje nagranie zachowa pełnię wyrazu, subtelne detale i autentyczność oryginału

Przetwornik cyfrowo-analogowy ESS Sabre32

ESS Sabre32 to 32-bitowy konwerter D/A wyposażony w technologie Hyperstream oraz Time Domain Jitter Eliminator, które oferują imponujący zakres dynamiki, minimalny poziom zniekształceń i wyjątkowo czysty dźwięk, dzięki całkowitej eliminacji błędów synchronizacji (input jitter).

Ultra-niski poziom szumów dzięki specjalnemu układowi regulacji mocy

Preampy i obwody A/D oraz D/A w Ensemble są zasilane przez dyskretne układy regulatorów mocy – to autorski projekt Apogee, który gwarantuje minimalny poziom szumów, niemożliwy do osiągnięcia przy pomocy ogólnodostępnych podzespołów. To rozwiązanie wprowadzono po raz pierwszy we flagowym produkcie Apogee – Symphony I/O – zastosowano tam 3-stopniowy kaskadowy układ zasilania.

Soft Limit – ochrona przed cyfrowym przesterowaniem dźwięku

Technologia Soft Limit została użyta przez Apogee po raz pierwszy w 1992 w konwerterze AD-500. Z wykorzystaniem Soft Limit na całym świecie powstało mnóstwo albumów, z których wiele pokryło się platyną. Kiedyś była to technologia zarezerwowana wyłącznie dla najbardziej zaawansowanych konwerterów Apogee, teraz Soft Limit został dodany do Ensemble i można go obsługiwać za pomocą Maestro.
To wyjątkowe rozwiązanie analogowe, oparte na tranzystorach polowych, zapobiega cyfrowemu przycinaniu (clipping) powodującemu zniekształcenia, poprzez zaokrąglanie wierzchołków sygnału zanim dotrze on do konwertera analogowo-cyfrowego. Soft Limit pozwala na uzyskanie kilku dodatkowych decybeli sygnału, jednocześnie dodając brzmieniu analogowego ciepła.

Apogee. Pokochasz to brzmienie

Specyfikacja techniczna

Wymagania systemowe:
  • Komputer Mac wyposażony w złącze Thunderbolt (iMac, Macbook Pro, Macbook Air, Mac Pro)
  • Pamięć: minimum 4 GB RAM, rekomendowane 8 GB
  • System operacyjny: 10.9.3 lub nowszy
  • Podłączenie: dowolny port Thunderbolt
Kompatybilne oprogramowanie:
  • Wszystkie aplikacje kompatybilne z Core Audio
  • Aplikacje rekomendowane: Logic Pro, Pro Tools, GarageBand, MainStage, Final Cut, Ableton Live, Digital Performer, Studio One, Cubase, oraz Nuendo
Zawartość pudełka:
  • Ensemble
  • 3-pinowy kabel zasilający IEC
  • Gumowe nóżki
  • Krótka instrukcja obsługi
  • Książeczka gwarancyjna
Kluczowe cechy Ensemble:
  • Interfejs audio dla Maka na Thunderbolt 2
  • Konwersja analogowo-cyfrowa (ADC) nagrań z jakością do 24-bit/192kHz
  • Odtwarzanie w jakości 32-bit dzięki opatentowanemu sterownikowi Thunderbolt oraz konwerterowi DAC ESS Sabre32
  • Wyjątkowo niska latencja
  • Urządzenie zoptymalizowane do pracy z Core Audio – odciąża procesor Twojego Maka
  • 2 wyświetlacze OLED przedstawiające poziomy sygnału i ustawienia
  • Przyciski wyboru sygnału wejściowego; wygodne pokrętło do wyboru parametrów i ustawień
  • 4 przyciski z możliwością przypisania funkcji:
  • Mikrofon talkback (wbudowany lub zewnętrzny)
  • Ustawienia sygnału wyjściowego, np. wybór zestawu głośników, wyciszenie, wytłumienie, zsumowanie sygnału do mono
  • Pełna kontrola nad wejściami i wyjściami za pomocą oprogramowania Apogee Maestro
  • Współpraca z Pro Tools, Logic, Ableton, oraz dowolną aplikacją zgodną z Core Audio
  • Zaprojektowano w Kalifornii, wyprodukowano w U.S.A.
Wejścia analogowe
  • 4 wejścia Combi mikrofonowe/liniowe
  • 2 zbalansowane inserty analogowe ¼ cala
  • 4 wejścia mikrofonowe/liniowe XLR
  • 2 wejścia gitarowe/instrumentowe hi-z ¼” z tranzystorami JFET, klasa A
Wejścia cyfrowe:
  • Wejścia optyczne: wsparcie dla ADAT, SMUX i S/PDIF
  • ADAT: 16 kanałów 44.1-48 kHz na dwóch złączach Toslink
  • SMUX: 8 kanałów 88.2-96 kHz na dwóch złączach Toslink
  • S/PDIF: 4 kanały, do 96 kHz na dwóch złączach Toslink
  • Wejścia współosiowe (Coax): 2 kanały S/PDIF, do 192 kHz na jednym złączu RCA
  • Wejście zegara world clock na złączu BNC
Wbudowany mikrofon:
  • Wszechkierunkowy mikrofon pojemnościowy mono umieszczony na przednim panelu
Przedwzmacniacze mikrofonowe:
  • 8 preampów mikrofonowych
  • Wzmocnienie: do 75 dB, ze stopniową regulacją
  • Przełączane zasilanie phantom 48v, filtr górnoprzepustowy, limiter Soft Limit oraz odwrócenie fazy
  • Stosunek sygnał-szum EIN: 129 dB (nieważony) @60 dB, 150 Ohm na wejściu
  • Max. poziom wejściowy: + 20dBu
  • Impedancja wejściowa: 3K Ohm
Hi-Z:
  • Max. poziom wejściowy: 14 dBu
  • Impedancja wejściowa: >2MOhm
Wyjścia analogowe:
  • 2 zbalansowane wyjścia monitorowe ¼”
  • 8 zbalansowanych wyjść w ramach 1 złącza 25-pinowego DSUB
  • 2 niezależne wyjścia słuchawkowe stereo ¼”
  • 2 wyjścia gitarowe/instrumentowe ¼” (o podwójnym trybie)
Wyjścia cyfrowe:
  • Wyjścia optyczne: wsparcie dla ADAT, SMUX i S/PDIF
  • ADAT: 16 kanałów 44.1-48 kHz na dwóch złączach Toslink
  • SMUX: 8 kanałów 88.2-96 kHz na dwóch złączach Toslink
  • S/PDIF: 4 kanały, do 96 kHz na dwóch złączach Toslink
  • Wyjścia współosiowe (Coax): 2 kanały S/PDIF, do 192 kHz na jednym złączu RCA
  • Wyjście zegara world clock na złączu BNC
Konwersja analogowo-cyfrowa:
  • Max. poziom wejściowy (+4dBu ref/Mic): +20dBu
  • Max. poziom wejściowy (-10dBV ref): +6dBV
  • Impedancja wejściowa: 5KOhm
  • Charakterystyka częstotliwościowa 10 Hz -20Khz: > +/-0.2dB (@44.1Khz)
  • Zniekształcenia (Rel. THD + N): -110dB (@ 96Khz)
  • Zakres dynamiki: 119dB (A-ważony)
Konwersja cyfrowo-analogowa:
  • Max. poziom wyjściowy (+4dBu ref): +20dBu
  • Max. poziom wyjściowy (-10dBV ref): +6dBV
  • Impedancja wyjścia liniowego: 90 Ohm
  • Charakterystyka częstotliwościowa 10Hz -20 Khz: > +/- 0.05dB (@44.1Khz)
  • Zniekształcenia (Rel. THD + N): -114dB (@96Khz)
  • Zakres dynamiki: 123dB (A-ważony)
  • Wyjście gitarowe na panelu przednim:
    zbalansowana impedancja/ max. poziom 14 dBu
  • Max. poziom sygnału wyjścia słuchawkowego: 19dBu
  • Zniekształcenia wyjścia słuchawkowego przy impedancji 600 Ohm (Rel. THD + N): -109dB
  • Zakres dynamiki wyjścia słuchawkowego: 120dB (A-ważony)

Media

Media

Galeria

Zapytaj o produkt

Imie i nazwisko (*)

Proszę wprowadzić dane.
Adres Email (*)

Proszę wprowadzić poprawny adres email.
Nr tel


Treść wiadomości (*)

Proszę wpisać treść wiadomośći



Logo Apogee

Serwis wykorzystuje pliki cookie umieszczane na urządzeniu z którego korzystasz.

Możesz zablokować użycie cookies w ustawieniach przeglądarki.

Zrozumiałem